1. 1
    PRIMUL EVENIMENT: „AWE DROPPING”
  2. 2
    AL DOILEA EVENIMENT
  3. 3
    STRATEGIA APPLE

Toamna este, tradițional, cel mai așteptat sezon pentru fanii Apple și pentru întreaga lume tech. Dacă vara e rezervată software-ului și noutăților de la WWDC, lunile septembrie și octombrie/noiembrie marchează lansările hardware care stabilesc direcția ecosistemului Apple pentru anul ce urmează.

Primul eveniment: „Awe Dropping”

Apple a anunțat oficial primul său eveniment de toamnă sub titlul „Awe Dropping”, programat pentru 9 septembrie. Cum ne-au obișnuit în fiecare an, invitația ascunde indicii subtile, dar așteptările sunt deja conturate:

  • Seria iPhone 17, cu îmbunătățiri la camere, performanță, autonomie, și desigur un mic redesign pentru Pro și Pro Max;

  • Apple Watch Series 11, centrat pe funcții avansate de sănătate și sport;

  • posibil noi AirPods și alte accesorii;

  • și cireașa de pe tort: data de lansare a noilor sisteme de operare iOS, macOS, watchOS, tvOS, visionOS 26, aceasta fiind anunțată imediat după eveniment pe site-ul lor

Mai multe detalii despre acest eveniment, voi povesti într-o postare ulterioară după prezentare.

Al doilea eveniment: octombrie/noiembrie

Desigur, așa cum fanii Apple sunt obișnuiți (și nu numai), Apple va organiza un al doilea eveniment în octombrie sau noiembrie, axat pe gamele iPad și Mac. Printre posibilele lansări:

  • noi modele de iPad Pro și iPad Air;

  • noi modele MacBook Pro și chiar iMac, acestea urmează a fi lansate cu noile procesoare M5;

Strategia Apple

Organizarea a două conferințe în sezonul de toamnă nu este întâmplătoare. Primul eveniment, cu iPhone-ul în prim-plan, țintește publicul larg și deschide sezonul cumpărăturilor de sărbători. Al doilea este orientat către productivitate și performanță, adresând utilizatorii profesioniști și segmentul premium al pieței.